۲۷ بهمن ۱۳۹۰

اظهارات سخنگوی امارت اسلامی

اظهارات سخنگوی امارت اسلامی در مورد واقعات خونین شهرهای کابل و مزار
اظهارات سخنگوی امارت اسلامی در مورد واقعات خونین شهرهای کابل و مزار

متاسفانه امروز در شهرهای کابل و مزار در طی واقعات خونینی  تعدادی از هموطنان ما قربانی رفتار غیر اسلامی و غیر انسانی دشمن شدند.

از آنجائیکه دشمن اشغالگر در مقابل مجاهدین در جبهه های نظامی با ناکامی مطلق مواجه است ، حال می خواهد که با انجام دادن این گونه اعمال وحشیانه ، میان ملت مسلمان افغان وحشت ، بد بینی و تنفر ایجاد نموده و زمینه را برای موجودیت نامیمون خود مساعد نماید و این ملت را بر علیه یک دیگر استعمال کند .

امارت اسلامی در حالی که این واقعه ظالمانه را بشدت محکوم می نماید ، در مقابل ابن اعمال غیر اسلامی موقف خویش را و برای خنثی نمودن دسیسه های مکارانۀ دشمن اشغالگر ، نکات  ذیل را برای مجاهدین و ملت مسلمان خویش اعلان می نماید .

1 -  جهاد و مقابله امارت اسلامی با اشغالگران اجنبی طبق رهنمود های اسلامی انجام میگیرد ، لهذا هر آنچه که مخالف هدایات اسلامی و بر خلاف هموطنان مظلوم انجام می گیرد ، از نظر امارت اسلامی مردود می باشد .

2 – امارت اسلامی در تمام هدایات نظامی خویش بمجاهدین خود فقط در مورد از بین بردن وکشتن اشغالگران خارجی و مزدوارن شان امر صادر میکند  و در این اوامرنظامی بصورت موکد و مکرر از آنها خواسته میشود که به حفاظت مال و جان هموطنان خویش بصورت جدی توجه نمایند .

3 – امارت اسلامی هیچ گاه بکدام کسی اجازه نخواهد داد که که به نام مذهب ، قوم ، و منطقه برعلیه هموطنان خویش اقدام کرده و یا اینکه امنیت آنان راباخطر مواجه کند.

4 – تمام هموطنان عزیز و مجاهدین باید به اینگونه دسیسه های دشمن متوجه گردیده وباید بیاد داشته باشند که اینگونه واقعات از طرف دشمن توسط انفجارات صورت میگیرد و سپس نام فدایی را بر آن می نهند تا به آسانی مسئولیت آن را متوجه مجاهدین نمایند !!

پس هموطنان عزیز نباید اجازه دهند که اینگونه اعمال تخریبی آتش نفاق را در میان ملت متحد ما روشن کند ؛ واقعات امرروز کابل و مزار بخشی از دسیسه های دشمنان اسلام و افغانستان می باشد و ما آنرا بشدت محکوم می کنیم  

والسلام

ذبیح الله مجاهد سخنگوی امارت اسلامی افغانستان

هیچ نظری موجود نیست: