۲۷ بهمن ۱۳۹۰

از رهبران پیشین جهاد اما...

بسم الله الرحمن الرحیم
برهان الدین ربانی یکی از رهبران پیشین جهاد درافغانستان درزمان موجودیت نیروهای ارتش سرخ روسیه  که نقش رهبری گروهی بزرگ ازمجاهدین را (برمبنای شنیدنم) برعهده داشت دراین روزها -عکس زمان گذشته -که درصفوف دشمنان اسلام آمریکائیان وانگلیسیان حضورداشت توسط فدا کاری تعدادی ازمجاهدین سربکف باترتیب عملیاتی شهادت طلبانه بالآخره بعد از حضور در عرصه های مختلف زندگی خوب وبد سیاسی ودینی جهاد وارتداد طعم (کل نفس ذائقه الموت ) را چشیدوآن آرزوهایی که در سر می پرورانید با خود برد.
آری دنیا بی وفاست وبا ید روزی آن را ترک گفت اما نه به این صورت که تمام خستگی ها وزحمتهای کشیده را بخاطر چند روز بادشاهی درکنار دلار داران فروخت وسرانجام بادو دست خالی به سراغ آخرت رفت.
خدا نه کند اینچنین حالی را برای هیچ فرد مسلمانی که حتی یک سجده در این دنیا برای خدا کرده باشد وذره ایی از ایمان درقلبش باشد.
علم و عمل وزرنگی وهوشیاری ومستجاب الدعاء بودن حتی نجات نمی دهد مگر اینکه خداوند کریم مرحمت فرموده و کسی را از زیر نگاه رحمت خود تا دم اخر نیندازد چرا که این شرط ولازمه این راه است.
در طول تاریخ کسانی بوده اند که با وجود برخورداربودن ازبسیاری کمالات نزد خداوند کریم وحکیم مطرود وملعون گشته اند وآن سر ورازیست که خدا از باطن بندگان خود خبر دارد وفیصله نهائی از آن اوست .
واینکه خدماتی برای دین انجام داده اند کسی را فریب ندهد زیرا که خداوند کریم دین خودرا طبق حدیث توسط رجل فاجر هم نصرت می کند .
وازهمه مهمتر نفس های آخری هست که فرد درچه راهی ختم می شود وآن حدیث گرامی را فراموش نکنیم که می فرمایند :" انماالاعمال بالخواتیم " مدار و ارزش اعمال به خاتمه بستگی دارد....
والله اعلم بالصواب

هیچ نظری موجود نیست: