۲۷ بهمن ۱۳۹۰

چه بگم ازکجا بگم

اینهمه مرد وزن به کجا می روند ؟
کدامین سوی را درپیش گرفته اند ؟
عده ایی غرق در بازی اند وهمه چیز آنها شده فوتبال و یادیگر بازیها اصلا شب و روز نمی فهمن و در هرلباسی یند حتی لباس پاک طالب العلمی اما دنبال بازیهای کسانی اند که حتی مسلمان هم نیستند وبه گمان اینکه من طرفدار فلان تیمم چه کارها دعواها وشب بیداریها یی را که تحمل نمی کنن اخه تزیین و دنبال کردن کارهای شیطانی همینه . برای ادای نماز صبح بیدار نمیشه اما چون فلان تیم امشب بازی داره پس تمام شبو بیدار میمونه تاپخش زنده شو ببینه . بیاد دارم زمانیکه در حوزه درس می خوندم بعضی از همین برادرا شبها یی را که فوتبال بود به خانه های رفقای خود می رفتن وتمام شبو بپای تلویزیون می نشستن و همینست که خداوند متعال دنیارا به لهو وبازی مثال میزنه و این بس خطرناک است که انسان بانامسلمانان محبت کنه اونم به خاطر فوتبال . این لهو بازی ها تاکی ؟؟؟
وبسیاری از مردم فقط دنبال پول را گرفته اند شب وروز می دوند دنبال  اندک متاعی از دنیا نمی گم که به دنبال روزی حلال نباشیم اما اینکه نماز صبح نخوانیم ولی برای اینکه زودتر به جایی برسیم یا بیشتر کار کنیم نیمه های شب بیدار میشیم بعد از انجام کار اضافه کاری هم میکنیم اما سیر نمیشیم وبه فکر جمع کردن برای آخرت هیچ نیستیم...... مگه ما فقط برای جمع کردن پول پیدا شده ایم ؟؟درسته طلب رزق حلال میکنی اما نه اینکه مقصد زندگی را طلب رزق وروزی حلال بفهمی واز دیگر احوالات مسلمانان خودرا بی غم بدانی و اصلا خاری تورا هم نخورد.
وبعضی ازمردم که نوعی خدمت دینم  میکنن ودنبال دنیا هم زیاد نیستند اما خودرا دریک شعبه ایی ازدین محصور کرده اند وبسا کسانی اند که همان شعبه آسان را در پیش گرفته وشاید هم گمان کنند که بس است همین برایم زیادی است امامقتضای روز را فکر نمی کند ازکارها واراده هایی که مشکل اند خود را دورنگه میدارد و شاید میخواهد کسی را گول بزند مگر نمی داند خدا عالم الغیب است واز سینه های ما ورازهای پوشیده درآن هم خبر دارد پس این پنهان کاریها سودی ندارد زیرا روزی در پیش است که باید جواب اسلام و همه امت را درپیشگاه خداوندی پس داد....
وماعلینا الا البلاغ المبین

هیچ نظری موجود نیست: