۲۷ بهمن ۱۳۹۰

نماد استقامت کوه (الله اکبر)



 آنچه درتصویر زیر مشاهده می کنید عکس کوهیست بانام ( کوه الله اکبر ) یا به قول برادران عرب ( جبل التکبیر )که بسیاری از مجاهدین باآن انس ورزیده ودوستش دارند وبا دیدنش به یاد خاطرات خود می افتند این کوه نسبت به کوههای دیگر از خود متمایزات خاصی دارد. 
۱-درنزدیکترین قسمت سمت شمال و شمال شرقی شهرک "بهرامچه"یکی ازمراکز مجاهدین امارت اسلامی که اکثریتشان بلوچ هستند قرار دارد واین منطقه سالانه میزبان تعداد زیادی ازجوانان ونوجوانان غیور از هرجای دنیا میباشد که جهت تعلیمات نظامی به آنجا آمده ومدتی را در معسکر رباط وتشکیل سپری میکنند. لذا در هر عبور ومروری و از هر جای این شهرک این کوه محبوب بانقشه "الله اکبر "وشمشیری زیر آن وبیرق سفیدی در کنار آن با یک هیبت خاصی ظاهر می گردد. 
uew3o9atl2ris2ypfesp.jpg  
۲-شکل ظاهری کوه باقله ایی که دارد وپهنای نسبتا عریضی درقسمت پایه های خود که از سطح منطقه خوب بلند بوده ومحل تفریح مردم نیز است به این کوه جا ئگاه خا صی داده است.
۳-نقشه های اولیه این کوه "الله اکبر" و "شمشیر"یادگار برادرانی هستند ازجمله ی فرماندهان یکی مولوی امان الله که در عملیاتی شهیدگشتند و دیگری در منطقه نیمروز اسیر گردیدند وسومین برادری که اولین اساس این نقشه را گذاشتند برادر منیر احمدبراهوئی بودند که بعد از سالها جهاد خودرا در لیست فدائیان نوشت ودر منطقه هلمند پایه و قلب دشمن را لرزاند و خود به سرای ابدی یش شتافت و اضافه بر اینها شاید کسانی دیگر نیز بوده با شند که من بیادشان ندارم.
۴-دشمنان از این کوه هم میترسیدند وبودن نام الله را برآن تحمل نکردند بیاددارم چند سال قبل که صلیبیان منطقه بهرامچه را مورد تهاجم خود قراردادند چندین بمب وموشک را بر روی نام "الله اکبر" فروریختند وبعداز این ماجرا مجاهدین اسلام دوباره وبزرگتر ازگذشته وبا اضافه کردن شمشیر وبیرق درکنارنام مبارک "الله اکبر"عزم وپایه داری خود را با نمادین نشان دادن این کوه مبارک ثابت کردند.

هیچ نظری موجود نیست: