۲۷ بهمن ۱۳۹۰

من شهیدم


من شهیدم من شهیدم من شهیدم                   مرحبا آن آرزوی خود رسیدم
      چون بدیدم فتنه ها در دار فانی                  خوش بحالم این سعادت را خریدم
دل به دنیا بستن است راز جهالت                 این حقیقت حاصل آمد تاپریدم
این تن خاکی فدا بادا هزار بار                        جلوه پاک الهی چون بدیدم
     می رباید عشق مولی راز دلها                      مرحمی غیرش برای خود ندیدم
       روزوشب اندردعایم این ببودست                    خون خود را در رضای او بریزم
می پرم از این قفس تا آسمانها                        زیر عرش خالقم ماوی گزینم
اینک آمد وقت تفریح و خوشی                      در کنار حوریان خلوت گزیدم
باملائک همنشینی کردن است                       ازشراب مصطفی کوثر چشیدم
دیدگانم چون محمد -ص- را بدید                      گیسوان مشکبارش را بوئیدم 
خالد و فاروق بوبکر و علی                         همردیف صالحانم من سعیدم
دل به دنیا بستن است راز جهالت                    این حقیقت حاصل آمد تاپریدم
ای مهاجر صدق دل باید که بود                      تاکنی حاصل هر آنچه من خریدم

هیچ نظری موجود نیست: