۲۷ بهمن ۱۳۹۰

قوانين طلائی برای مجاهدین ربانی بخش (۱)

 
 بنده اینها را از کتاب ذیل جهت استفاده مجاهدین نقل می کنم

قوانين طلائی برای مجاهدين حقانی
برگردان فارسی"دروس الأمنيه"
 نويسنده:ابومحمد مقدسی {فک الله أسره}
 اهــــــــدا
 پاداش معنوی اين ترجمه را به روح سيدالشهداء،حمزه ابن عبدالمطلب وهمه ی آنهائيکه در دامنه ی أحد آرام گرفته اند،
وبه لبان حســين ريحانة رسول خــــدا {صلی الله عليه وسلم} وبه روح پر فتوح شهيد عاليقدر اسلام حاج ملادادالله وشهيد ابومصعب زرقاوی وبه روح شهيد مولانامحمودبلوچ ، معروف به حاج سيف الله ، وبه روح بلند شهيد محمد عطاء وبه ارواح تمام شهداء راه حق _ رحمهم الله_ تقديم می کنيم.
                                           بسم الله الرحمن الرحیم
مقدمه ازمترجم
 ان الحمد لله ، الحمدلله رب العلمین والصلوة والسلام علی امینه وحبیبه وصفیه سید المرسلین وخاتم النبیین وعلی آله واصحابه الذین اتبعوه وعزروه ونصروه واقتدوا به قولاً وفعلا وعدلا واحسانا:
 وبعد:
 ازبدو خلقت بشر، حق وباطل همیشه درنبرد بوده اند، اگرباطل وطاغوت درلباس نمرود ظاهر گشته، حقیقت وتوحید درلباس ابراهیم (علیه السلام )درمقابلش جبهه گیری کرده است، اگر باطل وطاغوت واولیاء الشیطان در لباس فرعون ظاهر شده اند،حق در لباس حضرت موسی (علیه السلام )قیام نموده، واگرباطل در لباس ابوجهل وجهالت به میدان آمده،حق وتوحید در لباس حضرت محمد(صلی الله علیه وسلم )در بدر و أحد در مقابلش صف آرایی نموده،
بنابراین ازدیر زمانی است که حق وباطل باهم درنبرد هستند، حق همیشه پیروز وباطل همیشه شکست خورده است، البته این زمانی است که مجاهدان راه حق براساس آموزه های اسلام به جهاد بپردازند که درغیر اینصورت شکست ظاهری متوجه آنها خواهد شد:«وتلک الأیام نداولها بین الناس».
امروز که دنیای کفر باتمام وجود علیه اهل ایمان بپا خواسته وظاهراً اهل ایمان بامشکلات دست وپنجه نرم می کنند،قطعاً باید یقین نمود که خورشید برای همیشه زیر ابرها پنهان نخواهد ماند وروزی خواهد رسید که تماشاگر آزادی سرزمین های اسلامی بخصوص قدس شریف بدست موحدان واقعی خواهیم شد،ان شاءالله تعالی.
        دور گردون، گردوروزی بر مراد مانرفت             دائماًیکسان نباشد حال دوران،غم مخور     
کتابی را که در دست دارید از تجربیات وتوصیه های عالم ربانی وحقانی، علامه ابومحمد عاصم المقدسی حفظه الله است.این شخصیت برجسته که خداوند از اسارت دژخیمان رهایی اش بخشد،بیشتر عمرش را درپشت میله های زندان گذرانده است.
کتاب حاضر حاوی تجربیات ارزشمندی است که نویسنده محترم در زندانهای دشمنان اسلام به دست آورده است وبرای استفاده مجاهدان اسلام واولیای اسلام،آنها را بصورت کتابی در آورده است.
مطالعه این کتاب برای کسانی که می خواهند در راه دفاع از اسلام ورویارویی با یهود ونصاری وایادی آنها قدم بگذراند، الزامیست.

حامداً وَّ مُصَلِّیًا
   بازداشت
بازداشت، و سیله رایجی است که از دیر زمان برای توبیخ یا وارد ساختن فشار و جمع آوری اطلاعات ازمتهمان بکار گرفته می شود.
بیشتر نیروهای اطلاعاتی از این وسیله استفاده می کنند به گونه ای که شخص را از جامعه ، زندگی ، دوستان و نزدیکان و از همه منابع خبری و از زندگی آزاد ومعمولیش دور ومجبور به گوشه نشینی می کنند تا این شخص  دراین جهان پهناور احساس تنهائی بکند  و این امرباعث شود که بیشتر منقاد وتسلیم قاضی وبازپرس و فشارها گردد.
هدف از تحقیق و کنکاش این موضوع
1- اطلاع حاصل نمودن مجاهد در زندان که اگردر زندان بنابرعدم رعایت قواعد امنیه داخل شد، باچه چیزهائی روبرو خواهدشد، تادردفعات بعدی بیشتراحتیاط نماید.
2- اطلاع حاصل نمودن مجاهد بر بعضی روشهای تحقیق که اورا در این راستا کمک نموده تا پا برجابوده و اعتراف ننماید .
3- اینکه مجاهد بداند که چقدر مورد عنایت دشمن است، ازاین رو مورد شکنجه دشمن قرارمی گیرد، و نیزاهمیت اطلاعاتی که پیش اواست را درک نموده و آنها را کاملاًحفاظت نماید اگرچه اطلاعات جزئی واندک باشندچرا که دشمن ازآن نهایت استفاده را برده، با شکنجه دادن آنها راکامل می نماید .
4- اینکه مجاهد درک نماید که چه بسا استقامت ازعشق به ایمان و اراده ای آهنین حاصل خواهد شد، چون تنهاراه نجات ازشکست در مقابل دشمن، و از سپری نمودن مدتهای بسیارطولانی در پشت میله های زندان واز ذلت و خواری و تعذیب وجدان فقط و فقط استقامت می باشد و استقامت بإذن الله تنها وسیله ایست برای حمایت برادران وحرکتش از ضررهای وارده که درنتیجۀ اعتراف پدید خواهندآمد.
5-اینکه مجاهد با فراز و نشیبهای راه جهاد شناخت حاصل نماید که این راه پراز خاراست میل دارد ادامه دهد یا از همین ابتدا دست ازکاربردارد .
انواع بازداشتها
اول : بازداشت هدفمند:
و آن به این صورت است که اطلاعاتی در باره یک شخص جمع آوری شده که بسبب آن حکم بازداشت آن مرد صادر می شود وبرای این نوع از بازداشت سه روش اساسی وجود دارد:
الف:بازداشت تحقیقی که برای اهداف زیر انجام می گردد:
1-بازداشت متّهمینی که نامهایشان بایک قضیه مرتبط بوده واکنون برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن قضیه وافراد مرتبط صورت می گیرد.
2- بازداشت مشتبه که برای بدست آوردن اطلاعات درباره خود فرد بازداشت شده و گروه و اعضای آن صورت می گیرد.
ب: بازداشت مراقبتی
بازداشت مراقبتی یعنی باز داشت مسئولان و فرماندهان و عناصر فعّال و کسانیکه دارای سابقه هستند
این کار غالبا قبل از مناسبتهای ملی صورت می گیرد واگردشمن نیتی داشته باشد خشم تمامی مردم را بلند می کند(مانند ساخت شهرک ها یااجرای بعضی از کشتارها) اسباب این نوع بازداشت از قرار ذیل اند:
1- ضعیف وناتوان ساختن مقاومت باعزل نمودن پرسنل وافراد آن وشکستن روحیه آنها؛
2- قطع ارتباط میان افراد مقاومت ؛
3 - برکنارنمودن بعضی ازافراد فعّال و فرماندهان تا جایشان را افرادیکه مطلوب دشمن هستند پر کنند (فرقی میان اینکه افراد مطلوب اجیر دشمن یاافرادی که در راستای منافع آنها حرکت می کنند،نیست)
4 – تنگ نمودن عرصه بر فراریان که از طریق کم کردن حامیان ومنازلی که به آن جای داده اند،صورت می گیرد.
ج: بازداشت اضطرابی
به اینصورت که افرادی بدون اینکه جرمشان واضح گردد، بازداشت می شوند.هدف ازاین بازداشت فشار آوردن و مضطرب ساختن آنها یا نزدیکانشان می باشد.                                                       
 ازاهداف این بازداشت می توان اسباب ذیل را نام برد:
1- بسیج نمودن خود بازداشت شده؛
2 - بسیج نمودن یکی ازنزدیکان او مثل پدر، برادر، خواهر، همسر و یازن...؛
3- فشارآوردن بر نزدیکان تا اعتراف کند ؛
4- فشارآوردن بر فراری تا تسلیم شود ؛
5 - فشارآوردن بر زندانی تا بعضی ازسلاحها را تحویل دهد؛                                                       
 6 - شستشوی مغزی این زندانی و تغییرایده اش و نیز مشکوک ساختنش نسبت به عقیده و فکر و  فرماندهانش؛
7 - برانگیختن ترس و وحشت بر زندانی تابه هیچ گروه جهادی نپیوندد.                                         
دوم : بازداشت بدون دلیل ........ادامه دارد

هیچ نظری موجود نیست: